wtorek, 12 kwietnia 2016

[Nareszcie] Odnowiona szafa

Po kilku miesiącach prac, z dłuższymi przerwami w końcu mogę Wam pokazać efekt mojej pracy!
Jestem bardzo zadowolona z efektu finalnego :) Jak na pierwszy mebel który dostał ode mnie nowe życie to chyba wyszło całkiem nieźle :) Do kompletu dołączy jeszcze mała komoda ale jeszcze się za nią nie zabrałam. 


Tak szafa prezentuje się po metamorfozie. Część przodu i boki pozostawiłam drewniane. Środek odświeżyłam.. Pomalowałam białą bejcą dzięki czemu drewno zostało nieco rozjaśnione. 



 A na koniec zdjęcia before & after :)


Do następnej metamorfozy
Pozdrawiam 
Kasia !

16 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba bo uwielbiam meble z prl-u.Sama ich trochę posiadam
    Super pomysł i wykonanie.Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam;) moze nie teraz ale za jakiś czas na pewno cos ciekawego sie pojawi ;) na pewno komoda do kompletu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta szafa. Uwielbiam takie metamorfozy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przemiana. W jaki sposób lakier z forniru został zeszlifowany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szlifierką, takim żelazkiem 😜 drobnym papierem ściernym ;)

      Usuń
  5. Pierwszy raz? Brawo :) Ja się powoli przymierzam do metamorfozy witryny i komody na wysoki połysk - o ile uda mi się męża przekonać by dał te meble w moje ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak pierwszy ;) az sama sie zdziwiłam ze tak dobrze wyszło 😃 nie chwaląc sie 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwal się, chwal - jest czym! A jaka masz szlifierkę - bo ja się przymierzam do zakupu - i robię rozeznanie :)

      Usuń
  7. Piękne!!! Szukałam właśnie pomysłu na dużą szafę, bo na małe komody można znaleźć dużo propozycji. Mogę wiedzieć jakich farb użyłaś i w jakiej kolejności je nakładałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj używałam tylko dwóch farb, ciemno szarej i popielatej ze Śnieżki do drewna i metalu. Są dosyć śmierdzące ale był to mój pierwszy wystylizowany mebel i nie wiedziałam o istnieniu farb akrylowych które szczerze polecam :)Kolejność w sumie obojętna, zależy od wzoru jaki chcesz uzyskać. Najpierw szlifowanie, później farba no i na końcu lakier :)
      Pozdrawiam i przepraszam że dopiero teraz odpisuję :)

      Usuń
  8. Twoja szafa oryginalnie nie miała nóżek, jak je dobrałaś, nie martwiłas się że szafa będzie za ciężka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miała nóżki. Musiałam dorobić tylko jedną bo szafa była połączona z komoda i miały jedną nogę wspólną

      Usuń
  9. Piękne wykonanie �� A jakie farby akrylowe polecasz ? Jakiego lakieru użyłas do wykończenia? Mam taka sama szafę planuje przerobić ja podobnie ����

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień dobry,
    Proszę o informację jakim cudem zrobiła Pani z ciemnej szafy taki jasny kolor jak na froncie po metamorfozie? :) mam taką samą szafę i pani w sklepie z farbami uważa że tak się nie da... Ściagnelam już warstwę lakieru z PRL, farby znalazłam w komentarzach :)
    Ale prosze o odpowiedź co z tym pięknym drewnianym kawalkiem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. 38 year-old Environmental Tech Winonah Marlor, hailing from Madoc enjoys watching movies like "Edward, My Son" and Scrapbooking. Took a trip to Shark Bay and drives a Esprit. pojawiaja sie na tej stronie

    OdpowiedzUsuń