sobota, 6 stycznia 2018

Krzesła - part 1

Hej! Dzisiaj krótki post w sumie same zdjęcia. Ale najpierw wyjaśnię czemu post nazywa się "Krzesła - part 1". Ostatnio mam przyjemność/nieprzyjemność dawać nowe życie TYLKO krzesłom ! Także będę tutaj wstawiać kolejne posty właśnie o nich :) Wolę komody, wiadomo hehe ale krzesła też lubię stylizować !

OK przejdźmy do rzeczy. Jakiś czas temu dostałam na warsztacik (aktualnie piwnicę bo w garażu Zimnooooo) 5 pięknych krzeseł od sąsiadki. Jako że siedziska już sama sobie ubrała to ja zajęłam się drewnem. 

Co użyłam:
-szlifierka papier 80 i 120
-farba akrylowa biała aleee do grzejników bo nie żółknie
-lakier bezbarwny satynowy do parkietów z Vidarona
Niektóre części krzeseł trzeba było niestety szlifować ręcznie.

Tak wyglądały krzesła PRZED:

Z tyłu widać już wyszlifowane krzesła.


A tak wyglądają PO metamorfozie:




PRZED i PO
 

To tyle !
Za niedługo post o zupełnie innym "meblu"
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz